21 February 2013

Syampu Aromatheraphy Ushine

 Syampu Aromatheraphy Ushine


  Untuk rambut muda menawan...

Syampu Aromatheraphy Ushine telah dirumus khusus bagi menyelesaikan semua masalah rambut anda, terutamanya kelemumur, rambut gugur dan beruban. Ia juga membantu melindungi rambut  anda dan membekalkan  nutrient-nutrien yang diperlukan bagi mengembalikan warna asal rambut anda, serta mengalakkan pertumbuhan rambut baru. Penggunaan yang berterusan untuk beberapa bulan akan memastikan semua nutrien dapat diserap ke dalam kulit kepala dan seterusnya membaiki struktur rambut serta menghalang pertumbuhan uban. Kelemumur akan mula berkurangan seterusnya hilang selepas seminggu menggunakan syampu ini. Syampu yang diperkaya dengan minyak aromatik ini juga bertindak menenangkan fikiran dan emosi serta menstabilkan sistem hormon dan pengeluaran sebum pada kulit.
Syampu Aromatheraphy Ushine dihasilkan 100% dari berbagai ekstrak herba terpilih dan tidak mengandungi sebarang bahan kimia dan pengawet yang merbahaya seperti SLS, SLES, ALS yang boleh menyebabkan gangguan kesihatan seperti radang kulit kepala yang teruk sehingga bernanah dan berbisul, rambut gugur, botak, buta, kanser dan juga gangguan sistem urat saraf seperti Alzheimer’s iaitu penyakit hilang daya ingatan dan lumpuh. Syampu Aromatheraphy Ushine juga tidak mengandungi bahan kimia formaldehid yang mendedahkan pengguna kepada risiko kanser, alahan, ruam, kulit merekah dan lecur yang teruk. Syampu Aromatheraphy Ushine selamat digunakan kerana telah diuji di Makmal Tosikologi tempatan dan mendapat kelulusan dari Kementerian Kesihatan Malaysia.

Keistimewaan & kelebihannya

  • Diformulasi 100% dari ekstrak herba semulajadi.
  • Bebas SLS, SLES, ALS, sufaktan, dioxan  dan formaldehid.
  • Berkesan menangani masalah kelemumur & merawat masalah kutu kepala
  • Berupaya mengalakkan & melebatkan rambut
  • Terbukti dalam merawat dan mengawal  masalah uban
  • Berupaya melembutkan rambut yang kasar dan keras
  • Menenangkan minda dan emosi serta menstabilkan sistem horman badan
  • Menstabilkan pengeluaran sebum di kepala
  • Lebih pekat untuk lebih nilai wang anda
  • Selamat untuk kegunaan setiap hari dan sesuai untuk semua golongan dan umur
  • Sesuai untuk yang sedang manjalani rawatan kulit kepala
  • Tidak diuji pada binatang & telah diuji di makmal Toksikologi tempatan
  • Dibuat di Malaysia & HALAL

Cara Penggunaan

Gunakan pada rambut yang basah. Urut kulit kepala selama lebih kurang 5 minit agar nutrient dapat diserap masuk tetapi elakkan dari menggaru dengan kuat kerana ini akan merosakkan folikel rambut. Kemudian bilas dengan sebersih-bersihnya agar folikel tidak tersumbat. Akhir sekali bilas dengan air sejuk untuk mengetatkan kembali liang folikel, menguatkan gentian rambut dan agar rambut bersinar. Sekiranya menggunakan perapi, sapu perapi hingga rata dan biarkan seketika sebelum dicuci bersih. Untuk hasil yang lebih baik, gunakan berterusan selama 3 bulan.

0 comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Kombinasi Simpulan Tocang dan Manik Tabur

Blooming Flowers

Live Traffic Feed

Copyright 2010..anie&co...All Rights Reserved. Powered by Blogger.

© 2011 Seindah Biasa, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena