26 March 2013

Virgin coconut oil (vco) everlynn

VIRGIN COCONUT OIL (VCO) EVERLYNN



 Minyak kelapa dara adalah minyak kelapa yang diproses tanpa penggunaan haba atau kimia di mana struktur asal dalamannya dapat dikekalkan seasli aslinya. Berbanding dengan minyak kelapa biasa dimana haba dan kimia digunakan sewaktu memproses yang mengakibatkan struktur asal dalamannya berubah membawa kepada keudaratan apabila manusia memakannya.Pengambilan minyak kelapada dara secara berterusan dan konsisten dapat membantu meningkatkan tahap kesihatan tubuh badan anda. Pelbagai kajian yang dibuat di seluruh dunia telah membuktikan yang

Minyak Kelapa Dara/VCO merupakan minyak yang paling baik berbanding pelbagai minyak makan yang lain. Kandungan Asid Lauric yang tinggi di dalamnya memberikannya ciri-ciri anti-virus, anti-bakteria, dan anti-fungus dan ia juga dapat membantu meningkatkan sistem imunisasi badan.

Pengambilan VCO secara berterusan dapat membantu mengatasi masalah berikut:
  1. Membunuh virus penyebab selsema, herpes, demam campakMembunuh bacteria penyebab ulser, jangkitan saluran kencing, penyakit gusi dan kaviti, pneumonia dan gonorrhea
  2. Membantu merangsang system imunisasi bagi melawan sel kenser
  3. Membantu meningkatkan system peredaran darah, metebolismeAnti oksida semulajadi, pemangkin kelenjar tiroidTidak meningkatkan paras platelet dalam darah
  4. Menggalakkan kehilangan berat badanMelindungi badan daripada penyakit osteoporosis
  5. Menggalakkan pertumbuhan sel baru
  6. Mengurangkan demam, batuk dan selsema dan ulser perut
  7. Mengurangkan resdung dan psoriasis
  8. Menghapus dan menghindarkan kelemumur
  9. Mengurangkan buasir dan sembelit,mengawal peyakit kencing manis
  10. Mengurangkan hepatitis C, lelah dan asma
  11. Mengurangkan penyakit harmorroids serta down syndrome
  12. Mengurangkan kolestrol, menghindarkan sakit jantung dan darah tinggi
  13. Melembut, melembabkan,mengurangkan kedutan dan melindungi kulit dari sinaran UV
  14. Mengglakkan pertumbuhan rambut yang sihat
  15. Sebagai Pelincir/ mengeratkan hubungan suami isteri.

TIPS CARA PENGAMBILAN VCO YANG BETUL

* Sebaik-baiknya makan selepas waktu sarapan dan makan malam.* Untuk kurangkan selera makan (menjaga berat badan yang seimbang), ambil VCO sebelum sarapan. Tetapi bagi yang ada gastrik ambillah setengah selepas sarapan.* Jika anda ada mengambil ubat doktor/supplement yang lain, jarakkan pengambilan ubat/supplement selama 2 jam kemudian barulah VCO dimakan.Ini adalah supaya keberkesanan ubat dan supplement yg dimakan dapat dimaksimumkan.* Jangan lupa minum dengan jus atau air kosong sahaja. Proses detoks akan berlaku setelah anda mengambil VCO.* Susu akan melambatkan proses penyerapan berlaku.* Banyakkan meminum air kosong (if possible 3 liter sehari).* Untuk mendapatkan kesan yg maksimum, VC0 perlu diambil secara berterusan & konsisten. Tetapi jika ingin berhenti, tiada kesan sampingan kerana VCO 100% daripada bahan semulajadi.Ni kebaikan lain VCO utk pasangan yg dah berkahwin:-


HUBUNGAN SUAMI-ISTERI:

-- menyegarkan dan merawat sel kulit menjadi tegang (elastik)- memperbaiki kandungan asid dalam rahim dan bertindak sebagai agen pelincir alamii (natural)- membunuh kulat,bakteria,virus atau sakit kulit pada kemaluan (keputihan)- amat baik bagi mengatasi masalah MONOPUS wanitaTESTIMONI ;Cara penggunaan VCO ni ?Boleh digunakan dengan 2 cara. 2 dalam 1 :) Makan dan Sapu di muka 2 kali (2bj softgel setiap hari) boleh di makan sama ada sebelum/selepas makan atau boleh di ambil 2 bj softgel sekaligus,Seelok2nya ambil bersama air suam/air kosongUntuk kegunaan secara sapuan plak, boleh pecahkan softgel tu dan sapu dekat seluruh muka atau kawasan2 yang ada strechmark :)


Berminat pm@call 0123397536 anie
Read More

22 March 2013

KEBAIKAN MENGAMALKAN VCO

KEBAIKAN MENGAMALKAN VCO * meningkatkan tenaga dan daya tahan fizikal/mental * merawat masalah buang air besar/kecil * meningkatkan daya penyerapan vitamin * melindungi tubuh daripada kanser * mengatur semula kitaran haid * meningkatkan kesuburan bagi yang sukar hamil * MENGURUSKAN BADAN * menstabilkan berat/memberikan berat badan ideal    bagi yang dah kurus * kurangkan sakit senggugut * merawat batuk (mencairkan kahak) * merawat demam dan selsama * merawat keputihan * melambatkan proses penuaan * merawat RESDUNG  * merawat ELERGIK MAKANAN LAUTIA JUGAMERAWAT  TIDUR BERDENGKUR KHASIAT UNTUK KULIT(makan dan sapu) melembutkan kulit memberi perlindungan dari sinaran UV matahari Elak sunburn kulit bebas jerawat merawat kulit berminyak/kering menghilangkan parutmenghilangkan stretchmark merawat jerawat/cepat susutmemudarkan lingkaran gelap bawah mata memudarkan JERAGAT VCO EVERLYNNsesuai bagi ibu menyusukan bayi memudahkan bayi meyerap nutrisi meningkatkan penyerapan kalsium yang penting bagi pertumbuhan bayi melindungi bayi daripada mikroorganisma berbahaya JUGA BOLEH DIAMBIL OLEH WANITA HAMIL CARA PENGAMBILANCARA 1 : KESIHATAN DALAMANmakan 2 biji sehari ketika perut kosong(antara jam 6 - 8pagi) CARA 2 : KESIHATAN LUARANAmbil 1 biji VCO, cucuk hujungnya dengan jarumpicit sedikit VCO, sapu ke seluruh wajahmakai malam selebum tidur
Read More

18 March 2013

Cara Pakai Colagen Serum dan Colagen Mask

How To Apply Everlynn Skincare



Mungkin ramai daripada kawan-kawan yang masih tertanya-tanya atau tidak berapa pasti bagaimana nak menggunakan skincare dengan serum dan mask. Bagaimanakah cara yang lebih efektif. Di sini saya ingin kongsikan cara-cara pemakaian produk Everlynn yang betul:

1. Cuci muka seperti biasa
2. Apply toner
3. Apply serum tanpa perlu membilas (jika guna malam hari biarkan serum selama 1 jam sebelum memakai krim malam)
4. Apply Day Solution (malam pon boleh pakai bila keluar)
5. Apply Multiperfection Cream (malam sahaja)


Seeloknya serum dipakai selepas toner pada siang hari sebelum memakai day solution. Sekiranya ingin memakai serum pada malam hari biarkan sejam sebelum memakai krim malam.

Pemakaian mask:
Dipakai seminggu sekali selama 20-30 minit. Seeloknya dipakai pada malam hari bersama serum dan biarkan serum meresap dan kering sebelum memakai mask. Selepas itu bilas dengan air….jika tak mahu bilas pun tak ape sbenarnye…...
selamat mencuba ;)
Read More

16 March 2013

Colagen serum dari Everlynn



Collagewhatsappwhatsapp 0123397536536 Serum, penjagaan awalan bermula dari usia 25 tahun ke atas.Formulasi ekstraks Marine Plants Essence,membantu mempercepatkan proses pemulihan kulit melalui percambahan sel yang effektif, membantu mengalakan pembentukan semula kolagen dan meningkatkan elastisiti kulit,menganjalkan kulit, membantu memudarkan tompok kulit gelap & pigmentasi, mengurangkan garis halus penuaan dan kedutan, mengekalkan kelembapan dan perlindungan yang sempurna daripada masalah kekeringan kulit serta menyerikan kulit wajah dan tiada lagi masalah kulit kusam. Ia menyerap ke dalam liang pori dengan pantas.

Call/sms/whatsapp 0123397536
Read More

13 March 2013

How To Apply Everlynn Colagen and Serum

How To Apply Everlynn Skincare



Mungkin ramai daripada kawan-kawan yang masih tertanya-tanya atau tidak berapa pasti bagaimana nak menggunakan skincare dengan serum dan mask. Bagaimanakah cara yang lebih efektif. Di sini saya ingin kongsikan cara-cara pemakaian produk Everlynn yang betul:

1. Cuci muka seperti biasa
2. Apply toner
3. Apply serum tanpa perlu membilas (jika guna malam hari biarkan serum selama 1 jam sebelum memakai krim malam)
4. Apply Day Solution (malam pon boleh pakai bila keluar)
5. Apply Multiperfection Cream (malam sahaja)


Seeloknya serum dipakai selepas toner pada siang hari sebelum memakai day solution. Sekiranya ingin memakai serum pada malam hari biarkan sejam sebelum memakai krim malam.

Pemakaian mask:
Dipakai seminggu sekali selama 20-30 minit. Seeloknya dipakai pada malam hari bersama serum dan biarkan serum meresap dan kering sebelum memakai mask. Selepas itu bilas dengan air….jika tak mahu bilas pun tak ape sbenarnye…...
selamat mencuba ;)
Read More

Testimoni pengguna Produk Everlynn


 hasil penggunaan oxygenate collagen mask & collagen serum membuatkan skin kusam bertambah bermaya & bintik3 hitam di sekitar hidung mulai hilang



 afnie yantie " produk tu ok sis. sbb baru2 ni sebelah pipi afni naik 4,5 jerawat sekaligus, nekad try produk sis, 2 hari je pakai, da kering terus. skang ni da takde tumbuh jerawat baru. afni baru dlm 2 mggu pakai, "

  
after 4weeks - selepas saya gunakan everlynn kulit muka terasa lembut....
n pori2 juga semakin mngecil..


masalah jeragat dpt diatasi dgn penggunaan set skincare hanya berharga rm120



saya baru pakai produk everlynn iaitu set skincare n serum collagen ni seminggu,
best sgt rasa sbb skin saya mkn halus,mslh parut n jerawat pun da beransur pulih,
thanks kak.. -Hanna Natasya










 whitehead sejak zaman berzaman sudah hilang :));p 
almost 10days guna day solution & multiperfection EVERLYNN 
alhamdulillah..... terbaikkkkk :) - DYRA DORA


Penggunaan Everlynn SERUM hampir 2 minggu mmbuatkan kulit terasa lebih segar,glow n smooth, dulu oily skin skang sekarang tidak lagi. Day solution Everlynn yg sgt best bila dipakai ketika hangout dgn bauan buah orange..wajah kekal lembap dgn menggunakan hydration Everlynn ;)

Penggunaan set Everlynn selama 3 minggu....

My testimonial for almost 3 weeks with Everlynn...kulit rasa smooth je...sgt teruja dengan Everlynn especially bb cream..bila bangun tido best je pegang2 kulit muka..masa kenduri adik 3 hari lepas ramai tegur kulit muka nampak cantik dan glowing je..lps ni nk try serum plak..;) 
- Yanie Zainal

Setelah memakai set Everlynn..COLLAGEN MASK DAN SERUM..for about 1 month plus..now i need no concealer..sbb parut2 n jerawat sudah GONE! ehee..mungkin sekali sekali ade la tumbuh kut jerawat sebiji..tp cepat hilang n tak merebak kat satu muke pun.and the great part is now..kalau keluar pakai everlynn's day solution only..klu rajin tambah sikit blusher n eyeliner..x pakai foundation at all..

Yang penting.. i love my skin NOW!! like i love my baby's skin...only everlynn day solution or also known as bb cream..but seriously it is now more moist n soft..n glowy too!! Everlynn terbaiiik!!! LOVE YOUR SKIN , LOVE YOUR BEAUTY, LESS MAKE UP FOR NATURAL BEAUTY.. 
- na edan 

terbaik!!!!
Read More

11 March 2013

Produk Skincare Everlynn




Produk EVERLYNN membantu mempercepatkan pemulihan kulit, memberi kelembapan dan perlindungan yang sempurna daripada masalah kekeringan kulit & kulit tampak lebih segar,bermaya, anjal, gebu dan masalah-masalah jeragat,jerawat, kulit kusam dapat diselesaikan dengan mudah. Formulanya telah terbukti menjadikan wajah lebih jelita, muda dan berseri. Selamat digunakan dan telah diluluskan oleh KKM. Kesemua produk EVERLYNN boleh digunakan untuk semua jenis dan peringkat umur kulit. Produk kami dapat membantu anda mendapatkan kulit yang sihat dan lebih berseri. tampak muda dan anda juga akan berasa lebih muda dalam masa 30 hari. Gunakanlah ia sepenuhnya selama 30 hari.
Utk tempahan awal atau pembelian call/sms/whatsapp 012-3397536
Read More

09 March 2013

Everlynn for normal skin



SKINCARE SET (NORMAL)Set penjagaan wajah EVERLYNN  dirumus khas untuk memperbaiki tisu kulit, menggalakkan pertumbuhan sel baru,membantu memulihkan kulit kusam, mengurangkan kesan pigmentasi, noda hitam, jeragat serta memberi kelembapan yang mendalam terhadap kulit.HARGA SEM MSIA: RM1250

Call/sms/whatsapp 0123397536
Read More

Terkini!! Sultan Sulu Umum Letak Senjata Di Lahad Datu



Saturday, March 9, 2013

Terkini!! Sultan Sulu Umum Letak Senjata Di Lahad Datu

Terkini!! Sultan Sulu Umum Letak Senjata Di Lahad Datu | Alhamdulillah akhirnya Sultan Suluakur dengan situasi sebenar lantas mengumumkan supaya Penceroboh Dari Kesultanan SuluLetak Senjata tengah hari tadi.Setelah menerima panggilan daripada Setiausha Agong PBB, iaitu Bang Ki Moon, akhirnya Sultan Sulu bersetuju untuk letak senjata atau dalam bahasa perperangannya "genjatan senjata" iaitu pada jam 12.30 tengah hari tadi. Perkara ini telah disebarkan dan di petik dari philnews.comiaitu laman media Filipina sendiri.Berikut merupakan petikan asal dari philnews.com

Sulu sultanate calls for ceasefire in Sabah MANILA - The Sulu sultanate has called for an immediate ceasefire to the standoff in Sabah following calls by United Nations Secretary General Ban Ki-moon to end violence in Sabah and start holding dialogues.“The Sultan (Jamalul Kiram III) is calling for a unilateral ceasefire of the sultanate of Sulu effective this hour, 12:30 in the afternoon [of Thursday,” spokesperson Abraham Idjirani said. He said this is out of respect to the call of the UN secretary-general to end the violence there. He said this is “in order to reciprocate the call of the UN to preserve lives.” The UN chief also expressed concerned about the impact of the standoff on the civilian population, including migrants in the region. Ban is closely monitoring the situation in Sabah and would like to see all parties engage in talks for the peaceful resolution of the issue, a UN statement said. He also urged all parties to "facilitate the delivery of humanitarian assistance and act in full respect of international human rights norms and standards."Diharapkan apa yang diperkatakan ini benar-benar belaka bukan hanya omong kosong dan sekadar janji pemanis mulut. Walau bagaimana pun Pasukan Keselamatan Negara harus bersedia dan ters membuat kawalan supaya perkara yang tidak di ingini berlaku.bermula disini at Saturday, March 09, 2013



Read More

03 March 2013

Kronology Lahad Datu



Ya!!! Memang benar! Sejarah telah membuktikan Kesultanan Sulu pernah memerintah Sabah. Akan tetapi lelaki yang mendakwa dirinya sekarang adalah Sultan Sulu & Borneo Utara iaitu "Sultan" Jamalul Kiram terlupa sesuatu, "baginda" atau dia mungkin terlupa pada tahun 1878, datuknya sendiri telah mengadakan perjanjian dengan Syarikat Borneo Utara British (SBUB) dan akhirnya bersetuju untuk "menyewakan" negeri Sabah (Borneo Utara) kepada SBUB dan akhirnya menyerahkannya kepada British (Sebelum pembentukan Malaysia). Yang menariknya, apakah yang Sultan Sulu lakukan ketika Sabah dijajah oleh Jepun? Jika benar "Baginda" mempunyai hak di Sabah, adakah "baginda" pernah menghantar "Tentera Diraja Sultan Sulu" untuk membebaskan Sabah? (Seperti yang berlaku di Lahad Datu sekarang) Jawapannya TIDAK!!! Malah sebelum Malaysia ditubuhkan pada 16 September 1963. Sultan Sulu ketika itu iaitu Sultan Muhammad Esmail E. Kiram I sendiri telah menyerahkan 'hak' pemerintahan baginda di Borneo Utara kepada Filipina yang ditadbir Presiden Macapagal pada 12 September 1962 untuk menghalang pembentukan Malaysia. Ini secara tidak langsung menunjukkan Sultan Sulu ketika itu "tidak serius" dan bersikap "lepas tangan" dan akhirnya pada 1989 kerajaan Filipina telah mengugurkan tuntutan mereka keatas Sabah demi memperbaiki hubungan Diplomatik dengan Malaysia. Malah sehingga sekarang, Kerajaan Malaysia tetap & masih membayar Rm5300 kepada Sultan Sulu sebagai wang saguhati, tetapi "baginda" mendakwa wang saguhati tersebut tidak cukup kerana "baginda" berhak mendapat 50% wang hasil ekonomi Sabah. Mungkin "Baginda" belum sedar yang penduduk Sabah sekarang tidak pernah mengiktiraf "baginda" sebagai Sultan Borneo Utara lagi kerana Sabah sekarang adalah milik penduduk Sabah dan bukannya milik kesultanan Sulu lagi. Dan perkara yang paling menjadi persoalan sekarang adalah, MENGAPA BARU SEKARANG "BAGINDA" YANG SUDAH BERUMUR 70 TAHUN BARU TERHEGEH2 HENDAK MENUNTUT KEMBALI "HAK" KEATAS SABAH??? MENGAPA "BAGINDA" TIDAK MELAKUKANNYA AWAL2?? MENGAPA "BAGINDA" MEMILIH WAKTU SEKARANG? KENAPA??? FIKIR2KAN & RENUNG2KANLAH
Read More

01 March 2013

Everlynn - Set 3 in 1 Vitamin C


Set 3 in 1 vitamin C

Bagi mereka yang mempunyai masalah kulit berjerawat, sensitif, parut yang banyak, berminyak dan pori yang besar anda patut mencuba Set 3 in 1 Vitamin C ini.Hanya dalam masa 2-3 minggu penggunaan, anda akan mendapat melihat kulit yang lebih halus, bersih, lembut, gebu dan bebas dari jerawat serta lebih anjal. Harga: RM100.00Set 3 in 1 vitamin c


Read More

Kombinasi Simpulan Tocang dan Manik Tabur

Blooming Flowers

Live Traffic Feed

Copyright 2010..anie&co...All Rights Reserved. Powered by Blogger.

© 2011 Seindah Biasa, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena