19 February 2012

Jujur aku Dayus

Assalammualaikum...
Hi...smlm korang tengok tak cerekarama TV3 tajuknya Jujur Aku Dayus. Drama ni sgt2 berguna dan boleh dijadikan teladan untuk pasangan yang dah berkahwin di mana pentingnya jujur dan berterus terang antara satu sama lain...Citer ni memang best,arahannya pun memang best dan yang penting acting pelakon2 nya memang tip top.kalau sebelum ni lakonan Nora Danish pada QasehSuci besa2 aje tapi dalam citer ni nampak mutu lakonan dia dah ader improvement a lot. Dan yang membuat citer ni betol2 'hidup' ialah hero dia..Beto Kushairi...Korang kenal?

Sebelum ni dia ader gak berlakon tapi tak bape familiar mungkin disebabkan rupa dia besa2 je tapi lakonan dia memang mantap...rasanya kalau watak tu Zul Arifin yang bawak mungkin drama tu tak berapa meninggalkan kesan di hati penonton..

Inilah Beto Kusyairi 




Sinopsis: Jujur Aku Dayus mengisahkan pasangan suami isteri, Edree dan Lisa yang hidup bahagia selepas perkahwinan yang berusia lebih setahun. Sebagai seorang pegawai berprofil tinggi, Edree memikul tanggungjawab besar di dalam syarikat. Suatu hari, dia ditugaskan untuk ke luar negara dan selepas lapan tahun keika dalam perjalanan puang ke rumah untuk melepaskan rindu kepada isteri tercinta, Edree ditimpa kemalangan menyebabkan dia koma.
Lakonan: Nora Danish, Beto, Zul Ariffin, Irma Hasmie

2 comments:

erynonelove said...

Ala x tengok pun...ruginya..best sgt ke..ish rugi la...smlm layan badminton dgn bola je haha...

QasehSuci said...

erin...memang best. ader satu scene tu memang leh menangis...hehehe...takpe erin download jer..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Kombinasi Simpulan Tocang dan Manik Tabur

Blooming Flowers

Live Traffic Feed

Copyright 2010..anie&co...All Rights Reserved. Powered by Blogger.

© 2011 Seindah Biasa, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena