04 November 2011

Menghilangkan Ketuat

Petua ni kalau korang tak cuba memang dengar macam pelik. saya pun masa mula2 dapat petua ni dari bidan pun mcm tak percaya tapi saya dah cuba sendiri dan ternyata memang mujarab.
Saya dah cuba macam2 ubat farmasi nak hilangkan ketuat di kaki. ubat beli kat farmasi jgn citer la memamg dah berjenis-jenis yg dah dicuba. kesan nya ada tapi tak boleh hilangkan ketuat cuma kurang dari segi size nya aje...
So, ader bidan ni dia kata kalau dengar guruh dan kilat, sentuh ketuat tu dan cakaplah 'pergilah ketuat dari kaki aku'. saya pun buat la insyaallah dengan keizinan Allah swt ketuat tu akan beransur-ansur hilang hingga kesan pun xder...
kepada sesapa yg nak cuba petua ni silalah..tapi tlg acknowledge saya yer result nya...
selamat mencuba...daaa...

0 comments:

Kombinasi Simpulan Tocang dan Manik Tabur

Blooming Flowers

Live Traffic Feed

Copyright 2010..anie&co...All Rights Reserved. Powered by Blogger.

© 2011 Seindah Biasa, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena