05 October 2013

Simple Crumble dengan daun stem

Orang selalu bertanya pada saya macamame saya boleh ambik tempahan menjahit sedangkan saya bekerja tambahan pulak saya ada 2 orang anak yang masih kecik. .
Jawapan saya senang je ...menjahit manik is my passion. ..saya minat sangat dan rasenya dah tahap addicted...kalau satu hari tak sentuh jarum n manik rasenya hari saya sangat tak sempurna. ..dan lagi satu saya tak ambik tempahan ni disebabkan upah tapi kepuasan.
Now, cinta hati saya dah beralih pada pearls. ..so ni saya update design pearls terbaru.
Simple crumble dengan daun stem ...tempahan dari hasmawati.





Thanks dear...
Dari: Nora Qaseh Beads Design





0 comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Kombinasi Simpulan Tocang dan Manik Tabur

Blooming Flowers

Live Traffic Feed

Copyright 2010..anie&co...All Rights Reserved. Powered by Blogger.

© 2011 Seindah Biasa, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena